ای خدا دلم خیلی گرفته
هیچکس دوبار زندگی نکرد
ای خدا دلم خیلی گرفته
27 اسفند 1393 ساعت 3:24 | بازدید : 1165 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

 

116.gif

 Animated Gif Fire (68)Animated Gif Fire (68)Animated Gif Fire (68)

ای خدا دلم خیلی گرفته دلم خیلی تنگه دارم از دوری عشقم دیوونه می شم
66.gifدلم گرفته ،دلم به اندازه ی غروب،به اندازه ی تک درختی تو کویر گرفته 66.gif
66.gifدلم به اندازه ی بغض پرنده ای که می پره و در ملکوت دور افق گم می شه 66.gif 
66.gifبه اندازه ی جامی سرشار از سرخی و سیاهی مرگ 66.gif
66.gifخدایا انگار غم واسه همیشه توی قلب من خونه کرده  66.gif
ای خدا می دونم بنده خوبی برات نبودم اما به کدوم گناه مجازات به این سختی رو واسم تعیین کردی  
خدایا منکه داشتم زندگیمو می کردم و با بدو خوبش می ساختم و کمبودهای زندگیم رو به پای بی لیاقتی خودم می ذاشتم و با جنبه های خوبش خودم و راضی می کردم. من که قانع بودم و ناشکری نکردم  پس چرا این طوری شد چرا این اتفاقها افتاد چرا خدایا چرا چرا چرا؟؟؟؟؟  

25.gifanimated gif25.gif
کاش می دونستم واسه چی این عشق رو به دل ما انداختی کاش میدونستم  
اما خدایا با همه دردو رنجی که دارم تحمل میکنم بازم شکرت میکنم و ازت میخوام تا  .تحملش رو بهم بدی و خوب می دونم هیچ کار تو بی حکمت نیست.  
ای خدا خدای خوب و مهربونم ما رو ببخش و بهم برسون  ما که غیر از تو کسی رو نداریم تا براش درد دل کنیم  خدا جون همه ی ادمها ارزوهایی دارن که واسه رسیدن به ارزوشون تلاش می کنن اما ما نمی تونیم هیچ کاری بکنیم غیر از دعا کردن و از تو خواستن  ای خدا کمکمون کن و مارو ببخش  که ما به امید  عفو تو گنه کار شدیم.  
ای خدای قادر و توانا ازت می خوام که مواظب عشقم باشی و همیشه سلامت نگهش داری دل من پر از درد و غمه اما دلم می خواد عشقم و همیشه دل شاد نگه داری .
خدایا فقط تو می دونی که چقدر دوسش دارم و چقدربهش نیاز دارم فقط تو می دونی که چه غم بزرگی توی قلبم دارم و چقدر قلبم سنگینه یه چیزی تو گلومه که داره نفسم و بند میاره  یه بغضی که حتی با تمام اشکهام بازم منو راحت نمی ذاره خدایا دارم خفه می شم کمکم کن…

66.gif 66.gif

116.gif

 

 

Animated Gif Fire (68)animated gif61.gifanimated gifAnimated Gif Fire (68)

 

 

ΔḿῚЯђφŝşỂiŊ

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
دسته بندی محصولات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد


تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1644
:: کل نظرات : 56

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 487

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 570
:: باردید دیروز : 1319
:: بازدید هفته : 4243
:: بازدید ماه : 4172
:: بازدید سال : 24688
:: بازدید کلی : 344977